[Csaladtortenet 2] újabb veszély a levéltári kutatásban

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2013. Május. 1., Sze, 11:29:16 CEST

Kedves Pista!

A hackertámadást úgy értettem, hogy mi van akkor, ha Uram bocsá'
megváltoztatnak, kitörölnek, hozzáírnak adatokat. Egy papír alapú
anyakönyvből azért nehezebb valakit "eltüntetni".
Manipulálni mindenesetre könnyebb lesz vele annak, aki megteheti. És most
politikamentesen mondom, történtek már csodák kis hazánkban:)