[Csaladtortenet 2] újabb veszély a levéltári kutatásban

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Május. 1., Sze, 11:41:43 CEST

Kedves Pista!
a hackerek a jövoben is feltörhetik.
Pl egy törvénytelen gyerek megmeg szeretné másítani a születési bejegyzését, hogy törvényesítse magát.
Vagy pedig hogy felmenoje nevét vátoztassa meg egy gazdagabb hasonnevure, hogy megpróbáljon örökséget perelni.

Tehát nem szabad csak az elektronikusra hagyatkozni. Foleg, ha elromlik az áramszolgáltatás, vagy lefagy a rendszer. Akkor bizony papírra kell beírniuk az adatokat, majd késobb bevezetni.
Attól félek, kevés lesz a pénz és olcsó, tapasztalatlan emberekkel fogják a rendszert kifejlestetni, így annira tele lesz lukakkal, hibákkal, mint a Microsoft rendszerei.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -