[Csaladtortenet 2] Itt az idő!

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2013. Május. 1., Sze, 16:43:16 CEST

Kedves Kutatótársak!

Valóban itt az idő, hogy a MACSE, mint egy közcélú szervezet megkezdje a
küzdelmet az okoskodó, de hozzá nem értő politikusok felesleges és rossz
törvényalkotása ellen.

AKI  NEM  ISMERI  MÚLTJÁT,  ANNAK  JÖVŐJE  SEM  LESZ.

Nem tudom már, hogy ki mondta, de jól mondta.

Azt is mondta valaki (azt hiszem Napoleonnak), Vedd el a magyarok
múltját és megsemmisülnek.

Mintha erre törekednének újfent. Meg akarják semmisíteni a multunkat és
ezzel együtt a jövőnket.

NE  HAGYJUK!!!

Valaki, aki nem olyan indulatos, mint én, írjon egy rövid, de
lényegretörő memorandumot a parlament képviselőihez. Ezt a Macse másolja
le annyi példányban, ahány parlamenti képviselő van, mindegyiket rakják
borítékba, írják rá a képviselő nevét, majd az összes levelet juttassák
el a Parlamentbe, s ha kell akkor a bejáratnál (ha odabenn nem vállalják
a kézbesítést) személyesen át kell adni a képviselőknek.

Nem nagy költség, de remélem megéri. Most már minden rajtunk áll.

Ugyanakkor javasolom, egy internetes szavazás elindítását, úgy mint
multkorjában a komáromi kapu megmentése érdekében. Üdv.mindenkinek és
összefogás, Laci