[Csaladtortenet 2] segítség a KFL-ből+ Szolnok megyei fénymásolatok+Rugonfalvi Kiss István

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Május. 1., Sze, 20:47:08 CEST

Kedves Zoltán, köszönöm, a Bánkiné- féle cikket ismerem, eredetiben
szeretném én értelmezni a vezetékneveket!
Készül ugyanis egy Közép-Alföldi regionális családkönyv, mely megpróbálja a
Kiskundorozsma-Kiskunmajsa-Kiskunfélegyháza-Kiskunhalas- (esetleg majd
Szeged és Kalocsa-Kecskemét) régió török utáni benépesedésének, migrációs
útjainak nyomát megrajzolni személyes sorsokon keresztül, s ehhez kell ez a
lista. A regionális családkönyvnek már közel 200 oldalra terjedő adatbázisa
van az említett települések 1750-ig terjedő anyakönyveiből. A jelzet
levéltári iratanyag megkerülhetetlen forrásanyag, s nem szeretném a
feldolgozók esetleges tévesztéseit megőrizni a saját munkánkban.
üdv:
gy