[Csaladtortenet 2] érdekes műsor

"Balog Pál [Gmail]" pbalog at gmail.com
2013. Május. 1., Sze, 22:41:02 CEST

Régebben botlottam bele ebbe a blog-ba, mely segít a hangtárból
letölteni az elérhető műsorokat - amennyiben a webes felület
elérhetősége átmenetileg akadályokba ütközne. Láttam már működni,
hasznosnak tűnt másoknak, de én még nem próbáltam.

http://trosztel.wordpress.com/hangtar-letolto/

Sok sikert!
Üdv,
P.