[Csaladtortenet 2] segítség a KFL-ből

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Május. 1., Sze, 16:37:33 CEST

Kedves Zsuzsa!
Bocs, hogy a lev.listán írok, de a 17-es freemailjéről visszapattantam.
Meg tudná nekem szerezni a KFL-ből a kiskunfélegyházi első összeírást?
1744-ben készült , a levéltári jelzete alább olvasható!

Bács-Kiskun megyei Levéltár kiskunfélegyházi Részlege, V. 101. N 7. Cl. F
I. N I./1744.

Köszönettel:
gy.