AW: [Csaladtortenet 2] off: petitció az erdélyi erdok megmentése érdekében

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Május. 12., V, 17:25:50 CEST

Kedves Robi! Sajnálatos a kifejezésed. Még a Nemzeti Motorosok is rájöttek,
hogy ezt sok ember félreérti.
Én vidéken élek egy "tanyán", ahol aránylag tiszta a levegő. De ha bemegyek
Münchenbe vagy Landshutba (kb 25 m.) majd rosszul leszek az autók
kipuffogóiból kijövő gázoktól.  Düsseldorf jóval nagyobb város mint
Landshut, tehát az ucákon állandóan a kipuffogókból eredő gázokkal
szennyezett rossz levegő, uralkodik.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -