[Csaladtortenet 2] off: petitció az erdélyi erdok megmentése érdekében

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2013. Május. 12., V, 17:43:08 CEST

Geográfusként és Greenpeace támogatóként fontos számomra a
környezetvédelem, különösen akkor, ha a szülőföldemről van szó. Sajnos
sokan csak az orruk hegyéig látnak és ha tehetnének is valamit, inkább a
struccpolitikát választják.
A családfakutatásban is igaz ez. Vannak, akiknek csak adatok kellenek -
ingyen - és másoknak sosem segítenek, akkor sem , ha tudnának.
Tagságom alatt azt hiszem átlagon felül segítettem másoknak és a MACSE
számára is több tízezer anyakönyvi fotót készítettem.
Sokkal többet annál, mint a beszólogatók.
Itt és most közlöm - utoljára - az érintettekkel, hogy senkinek semmilyen
joga nincs sem engem sem mást kioktatni, foglalkozzon mindenki a maga
dolgával!
A beszólogatók pedig inkább indexáljanak vagy fényképezzenek. Tegyék
hasznossá magukat!
Tudja mindenki hol a DEL gomb a billentyűzeten.

''You have the right to remain silent. Anything you say can and will be
used against you."