[Csaladtortenet 2] off: petitció az erdélyi erdok megmentése érdekében

Szepesházy Imre szepeshazy at t-online.hu
2013. Május. 12., V, 18:21:06 CEST

Kedves Kozora Róbert!
Egyet értek mindenkinek kötelessége a természet védelme! Viszont mindenkinek kötelessége az is hogy emberi hangon válaszoljon a neki nem tetsző reakciókra is! Ugyan is attól is lesz ember az ember hogy milyen módon válaszol valamire! És sajnos az én megítélésem szerint (bár lehet hogy tévedek) nem volt elfogadható a hangnem, és sajnos a mód sem! Tudom manapság, boldog-boldogtalan vígan küld bárkit-bárhova, de ezen a listán még ilyennel  még nem találkoztam! Igaz nem is hiányzott, és ezután sem fog! Semmi nem jogosít fel senkit a másik alpári hangon való fenyegetésére!