AW: [Csaladtortenet 2] Fodor Károly

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Május. 13., H, 09:55:26 CEST

Kedves Judit!
Amit írtál, sok szempontból nagyon jó, mert bebizonyítja, hogy még egy "off"-téma is családtorténeti információkat hoz a felszinre.
A párbajhos Rakovszky Istvánról,ki 1920-ban a nemzetgyulés elnöke volt és akit 1922-ben IV. Károly király miniszterelnökké nevezett ki, elég sokat tudni véltem, de ezekrol a párbajokról keveset tudtam. Be tudom talán venni a honlapon levo életrajzába.
Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -