[Csaladtortenet 2] off: petitció az erdélyi erdok megmentése érdekében

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2013. Május. 12., V, 19:20:53 CEST

István drága,

senki sem értette félre Kozora Róbert megjegyzését!

Csak az enyémet - részben, pontosan akarattal.
Nem vagyok én, sem a fák, sem az erdo"k, sem a petíciók ellen!
So"t! - S a tiltakozást én is aláírtam, egy kedves (MACSE-) kollégánk,
és barátom ajánlatára!

De ellene vagyok - mint ahogy más alkalmakkor is kifejeztem -, hogy
ilyen dolgokat itt, ezen a listán hirdessünk!
Rengeteg hirdetni valóm lenne nekem is, és mindenki másnak.
Te pedig az vagy, aki leggyakrabban, szinte naponta teszel fel valami
hasonló, a listára nem tartozó, u.n. off-topik témát!

*Mi lenne, ha mindegyikünk elkezdené feltenni, a mi nek**i fontosnak
tu"nik?*

Jó lenne, ha erro"l folyna a vita, és sem az erdo"kro"l, sem az én
személyemro"l, vagy a szármázásomról, vagy egyéb, ide nem tartozó dologról!
Szégyellem, hogy oda fajult a dolog, ahova!

Üdvözlet,
Kristóf