AW: [Csaladtortenet 2] off: petitció az erdélyi erdok megmentése érdekében

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Május. 12., V, 19:45:59 CEST

Kedves Kristóf!

Sajnos míg a "Gibb gas/adj gázt":menj, dolgozz gyorsabban még egy normális
kifejezés a motorosok hétköznapi életében, vannak olyan alkalmak mikor azt
nem ajánlatos használni.
AMit írtál, hogy "Te pedig az vagy, aki leggyakrabban, szinte naponta teszel
fel valami hasonló, a listára nem tartozó, u.n. off-topik témát!" egyszeruen
nem igaz. az utóbbi idoben negyon keveset írtam a listára. De néha van okom
olyan dolgokat köztudomásra hozni, ami szerintem elég sok listatársat
érdekel, csak épp nem tudom kit. Akit nem, az egyszeruen törölheti. Nem
kényszer a lepényevés. De ha minden "OFF" levélbe belekötünk, akkor csak egy
darázs-/viperafészekké vállik a lista. Ezt pedig nem szabad megengedni.
Engem nem zavarnak az "Off"-levelek. Néha azok érdekesebbek, mint az engem
nem érinto családkutatásiak. Sok hírlevelet kapok, és sok "petíció-aláírási"
kérelmet. van amit aláírok, van amit nem, de olyat, amelynél azt hiszem,
hogy fontos és kevés még az aláírás - és nem pártpolitikai! - azokat esetleg
a jövoben is megismertetek.
De " csak, hogy bosszantsalak" fel szeretném hívni a figyelmedet a Duna-TV
ma déli egyik adására az érsekújvári 1. Szt Jobb ünnepély-rol:
http://80.249.172.27/video/2013_19/10010030060507.wmv Lehet, hogy a
magyarságukért kiálló papok8 R.k. és ref) vagy Praznovszky Miklós barátom
beszéde nem fog tetszeni, de talán mégis.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -