[Csaladtortenet 2] Anyakönyvek kutatása

Éva Tóth tvica1 at gmail.com
2013. Május. 14., K, 09:00:40 CEST

Én nem értek ehhez az egészhez, egyszerűen csak szeretném megtalálni a
felmenőim adatait. Számomra nem világos ez a mondat: " Az akv-ek kutatása
akvvez. és lt. esetében is lehetséges, de az akv.vez. tehermentesítése
érdekében csak a levéltárban lehet..." Tehát én, mint magánszemély, hogy
lelhetem fel az adataimat, ha nincs meg a levéltárban valamilyen irat?
Egyébként régebben próbálkoztam már levéltárban, de rohadtul nem értek rá.
És mi ez a védelmi idő? Nekem mindig gyanús, ha valamit elkezdenek
titkosítani. Miközben rólunk egyre több információt gyűjtenek be. Ez
valahogy nincs rendben. Persze tévedhetek is. Előre is köszönöm a választ.
Üdv. Tóth Éva