[Csaladtortenet 2] két módosító a t. Ház előtt

"Dr. Balás István" balpista at balpista.hu
2013. Május. 14., K, 09:36:12 CEST

Kedves érdeklődő Mindenki!

Követjük a parlamenti eseményeket...

Jelenleg két módosító javaslat van a t. Ház előtt, s mindkettő lényege,
hogy az eredetileg tervezett teljes kutatási tiltás helyett a kutatást
több feltétel megléte esetén megengedi.
A feltételek közül az egyik az ún. védelmi idő lejárta.

A 9. sorszámú a Bizottság javaslata a védelmi időket 30-130-100 évben, míg
a 11. sorsz. Gyimesi Endre kompromisszumos javaslata a 30-100-75 évben
állapítaná meg.

Az eljárás úgy folytatódik, hogy a két bizottság a következő ülésén
állást foglal Gyimesi úr javaslatáról. Ha azt a bizottsági tagok
legalább egyharmada támogatja, akkor arról elsőként fog szavazni az
Országgyűlés is.
BalásPista