[Csaladtortenet 2] "Szentségtörő" javaslat

Akos Battlay akos.battlay at gmail.com
2013. Május. 14., K, 18:12:02 CEST

Kedves Kutatótársak!

Én is sajnálnám, ha megszűnne a lista, mert "nosztalgikus" érzéseket
táplálok irányába. Régen rengeteget tanultam a profibb tagtársaktól, nagyon
sok segítséget kaptam Tőlük.
Azonban az utóbbi években a mindenkit érdeklő témák nagy része eltűnt a
listáról ( ma is olvastam olyan köszönő levelet, melyből kiderül, hogy a
feltett kérdésére a választ magánban kapta meg a kérdező, ami így elveszett
a lista tagsága számára), helyettük mindenféle molnárok és egyéb szakmák
gyűjtése, és más "hasznos" információ közlése, valamint veszekedések és
egyéb nem ide való témák lepték el a listát.
VÉLEMÉNYEM SZERINT TOVÁBBRA IS MŰKÖDTETNI KELL A LISTÁT, VALAHOGY VISSZA
KÉNE ÁLLÍTANI RÉGI "FÉNYÉT", A NEM IDE VALÓ TARTALMÚ ÉS HANGVÉTELŰ
LEVELEKET ÍRÓKAT PEDIG KI KELL GYOMLÁLNI.
Elnézést a nagybetűkért de csak most vettem észre, hogy billentyű elütés
miatt akaratlanul bekapcsoltam.

Üdvözlettel: Battlay Ákos

2013. május 14. 16:10 _R-Istvan-Mögling(eu) írta, <