[Csaladtortenet 2] értelmezés+ latin segítség

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2013. Május. 14., K, 20:42:32 CEST

Kedves Angéla!

Szerintem a nemességi iratok közül, Hensel vagy Aizlich családról vagy a Hajzler családról kérhetsz másolatokat. Bár nem írták az iratok keltezését, azoknál régebbi sajnos nincs a családról.

Tisztelt Lista!

Én is nagy vígan készülök a felvidéki kirándulásra. Lehet, hogy nem is kell a nyitrai levéltárba mennem, ez függ a lista szakértőinek válaszaiból.
Szóval van egy levelem és ezt a leszármazást vélem kiolvasni, kérem ellenőrizni:

Szóval 1736-os tanúvallomás kezdő oldaláról van szó, AMI LATINUL VAN.

Infansok: Péter és János
Édesapjuk:	Péter és Benedek
Nagyapjuk:	Ferenc
Dédnagyapjuk: Mihály, aki a nyitra megyei Móroc-Karcsáról Veszprémbe ment lakni
Ük: Baltazár
Szép: Pál
Szépapa apja: Benedek és az utána szöveget nem értem.
Kérdéseim :
1. Ki volt Komáromi hujas 1736-ban? Első mondat lehet????
2.Van a szövegben egy senior Péter is, akit nem tudok hova tenni. Alter Péter, senior Péter halmozzák a Pétereket a szövegben??????
3. A leszármazási táblám így jó?
4. "Utolsóként felsorolt Benedek (szépapa apja) volt a nemességszerző?

Köszönettel:

Benke Zoli

UI:

Le a kalappal a Tolnai Levéltár előtt, egy szimpla kérdésem után küldték le az egész anyagot.