[Csaladtortenet 2] "Szentségtörő" javaslat

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Május. 15., Sze, 10:13:30 CEST

Kedves Krisztián!

Én nem tudom hol volt az a rengeteg levél!

 Az utóbbi időben az én címemre nagyon kevés levél érkezett a
listáról. A legutóbbi levéldömpinget is egy minősíthetetlen hangú
levél indukálta, amely jogosan keltett felháborodást.

Egy levél miatt nem kellene kiönteni a fürdővízzel a gyereket is!

Igazat adok Ákosnak, talán jobb lenne, ha listára feltett kérésekre a
válasz nem magánban menne, hisz minden válaszból lehet tanulni.

 Igazából akkor ritkultak meg a levelek, mikor egyik társunk
felháborodott miattuk, számon kérve, hogy levélírás helyett miért nem
indexálnak inkább.

Én a magam részéről nagyon szívesen olvasom azokat a leveleket,
amelyben kutatótársaim nem csak a száraz adatokat, hanem a
családfakutatással kapcsolatos tapasztalaikat, gondolataikat is
megosztják velünk.

Természetesen az én véleményem csak egy a sok közül. Én sajnálnám a
lista megszűnését.

Üdv. A Éva