[Csaladtortenet 2] "Szentségtörő" javaslat

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Május. 15., Sze, 11:44:18 CEST

Lista, vagy nem lista, ez itt a kérdés!
Az eddig olvasottakból az alábbiakat szűrtem le.
1. Kell ez a lista, mert nem mindenki MACSE-tag, nem is akar belépni,
viszont családkutatási tanácsokat szívesen kapna és adna.
2. Viszont engem is zavarnak a párhuzamosságok, ugyanazokat olvasom itt és
ott.
3. Nem keverendő fenti dolog össze azzal, hogy "valaki(k)" erről a listáról
visznek át mocskolódásokat a MACSE listára.
4. Egyetértek azzal, hogy aki a listán kérdez, az a listán kapja meg a
választ és nem magánban, ezekből a válaszokból rengeteget lehet tanulni,
legyen szó akár latin kifejezések értelmezéséről, akár az erdélyi szászok
történelméről, vagy egyes levéltárak elérhetőségéről, kutatási
tapasztalatairól.
5. Moderálás. Én nem vagyok moderálás hívő, ez a lista nem moderált, de
általában a szereplők helyreteszik a "moderálatlan" szereplőket. A
MACSE-lista május 18. közgyűlésig moderált, de utána nem lesz az. A
moderálás hihetetlen figyelmet és állandó ügyeletet jelent valaki részéről,
nem kívánhatjuk meg ezt senkitől, hogy a nap 24 órájában ott üljön a gép
előtt és figyelje, ki mit ír.
Más most nem jut eszembe, egyelőre ennyit.
NJ