[Csaladtortenet 2] "Szentségtörő" javaslat

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2013. Május. 17., P, 19:39:18 CEST

Józsi,

időhiány miatt kicsit késve (és ezért a többiektől is elnézést kérve), de:

1. sokakkal együtt te is kevered a szezont a fazonnal... a fórumon való
aktivitáshoz NEM KELL MACSE TAGNAK LENNI...
2. A MACSE-lista külön tészta, nem azzal van a baj (/ pillanat)
4. Tényleg ennyien nem képesek felfogni, mit kell érteni listára és magánba
való levelezésen?!
Akkor próbálok segíteni: A "szakmai" kérdések és ezzel kapcsolatos
"szakmai" válaszok a listára valók, pont a mások is tanuljanak belőle miatt.
A segítségre adott
a.) "köszönöm / én is köszönöm / én is nagyon köszönöm, hogy köszönöd',
b.) a kommentálásnak szánt, nulla értéket hordozó "egyetértek / jól szóltál
stb.",
c.) a "boldog névnapot/nőnapot/fegyveres erők napját/éljen április
4./karácsony/húsvét stb" bár sokak szerint közösségépítő,
szerintem továbbra sem a levlistára való, mert
az a.) és b.) mehet és menjen a válaszadó privát emailcímére
a c.) meg az adott nap körül felesleges levél(szemét)forgalmat generál.
Nem, nem vagyok antiszociális, de ez a véleményem. Tudjuk, hogy ilyenkor
mindenki ezt kívánja, nem kell teleszemetelni a listát, akkor is tudni
fogjuk, ha nem írja le 276 ember 48 órán belül és mivel kígyóban jön, mert
minek törölni az előzményt, vagy egy részét - lustaság fél egészség -,
ezért hatványozott mennyiségben olvasható... A (jó) kapcsolat e nélkül is
épül, szerintem...
5. Én sem szeretem a moderálást, de mivel egyesek nem képesek
önmegtartóztatásra, szükséges rossznak tartom...

Az ünnepek alatt egyébként átgondolom, hogy tagja kívánok-e maradni a
listának a jövőben, vagy én is a távozás hímes mezejére lépek, mint az
sokan mások megtették már sajnos azok közül, akik az emberi mellett
szakmailag is tudtak adni, nem is keveset...

Üdv:
Krisztián