[Csaladtortenet 2] OFF: Társadalmi-nyelvi harc Berlinben: Faj-gyulölet a svábok ellen.

Amrein Ilona amrein.ilona at freemail.hu
2013. Május. 16., Cs, 22:52:48 CEST

Kedves Lista!

Még annyit fűznék hozzá, hogy a magyarországi németek (én jobban szeretem
ezt a kifejezést a sváb szónál) egy (nagyobb) részének annyi köze van
Svábföldhöz, mint az indiánoknak Indiához. :)
Sokan jöttek Frankföldről, Hesszenből, nekem vannak őseim Elzászból,
Lotharingiából, Pfalzból is.
Igazi "tiszta" sváb falu néhány van, pl. Tevel, Hajós.

Üdv
Pencz-Amrein Ilona