AW: [Csaladtortenet 2]OFF: Társadalmi-nyelvi harc Berlinben: Faj-gyulölet a svábok ellen.

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Május. 17., P, 09:05:46 CEST

Kedves Ilona!
Ezt tudom. De az áll a szászokra is.
Van egy "Ezüst Sirály/Siber Möwe" szervezet, mely tartja a kapcsolatot a dunántúli svábokkal.
Pár évvel azután,(kb. 1988?) hogy kiköltöztünk ide a "tanyánkra" meghívtak egy autóbusznyit Hohenpoldingba. Ketten nálunk laktak.
Sajnos az utóbbi években már nem volt ilyen .

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -