AW: [Csaladtortenet 2] Fehérvárcsurgó

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Május. 20., H, 17:56:42 CEST

Kedves József és Aurél!
Nem tudom ismeritek-e Vajay Szabolcs könyvét: Der Eintritt des ungarischen Stämmebundes in die europäische Geschichte (862-933)
Letöltheto a Magyar Elektronikus Könyvtárból: http://mek.oszk.hu/08900/08903/
Ezt le kellene fordítani magyarra, hogy magyarul is le lehesen tölteni. Erre kellene egy lelkes vállalkozó, vagy a Kulturális alaptól támogatást szerezni. Az engedélyt elintézem. (Elvben már meg is van, csak konkretizálni kellene. A Müncheni Magyar Intézetnek nincs pénze erre, de ha kapna ilyen felhasználási céllal, akkor minden egyszeru lenne. Egy otthoni fordító kevesebbe kerülne, mint egy Németországi.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -