[Csaladtortenet 2] Újdonságok a honlapon

Fekete István darkman2001 at freemail.hu
2013. Május. 25., Szo, 20:40:14 CEST

Az új törvény értelmében kutatni lehet a megadott védelmi idő letelte után csak rögzíteni nem? Tehát fényképezni vagy honlapra rakni nem lehet majd? Vagy rosszul értelmeztem? A házassági anyakönyvekre hány év lesz a védelmi idő? Az egyházi anyakönyekre is vonatkozik az új jogszabály vagy azokat más feltétellel lehet majd kutatni? Elnézést a sok kérdését de nem nagyon értem én ezt a jogi nyelvezetet. István