[Csaladtortenet 2] Bejáratos valaki a székesfehérvári levéltárba?

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Nov. 3., V, 01:10:43 CET

K. Kutatótársak,

egy _*református*_ születés és egy házasság érdekelne:

Sáfrán, vagy Kondor Mária (ha hajadon szülés volt) kb. 1894-5-ben
születhetett Sáregresen, de az állami anyakönyvezésben nem találtam.
Anya neve mindenképpen Kondor Erzsébet.

Viszont találtam egy Sáfrán(y) Erzsébetet, aki 1897 május 11.-én
született, apa Sáfrány István, anya Kondor Erzsébet, de a bejegyzés
szerint - 1898-ban!? - a járási főispán rendelete alapján az apa neve
Sáfrány István (holott úgy lett bejegyezve 1897-ben!? [Csak később
változott a név Sáfrán-ra]).

Ezek szerint, vagy még Mária születése előtt, vagy hamarosan azután
megtörtént a házasság - de ez is 1895 október 1.-e előtt.

Nem sürgős, bár tegnap kellett volna, amikor beszéltem egy
hozzátartozóval!:-)

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com