AW: [Csaladtortenet 2] off, avagy inkább főtémán kívül

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Nov. 2., Szo, 21:52:31 CET

Kedves Vale!
Sajnos a leveled nekem szomorúságot okozott, ugyanis:
Édesanyám sírja Angliában van, nem tudok elmenni.
Édespám sírja Bp.-en a Farkasréti temetoben, anyai nagyszüleim kriptájában. 1953-ban mikor meghalt, ez volt az egyetlenlehetséges megoldás.
56-ban még meg volt a fa kereszt a kriptánál, rajta egy kis fémtábla adataival. 72-ben, mikor legközelebb odajutottam se kereszt, se tábla. (Azt rácsavarozhatták volna valahol a kripta falára.
Apám szülei Nagyrákón a családi kriptába lettek helyezve 1913-ban. Azt feldúlták, meggyalázták a halottakat. A Kriptát pár éve az önormányzat kicsit restauráltatta. (Új teto).
Nagyapámnak van egy virtuális sírja a kerepesi (fiumeiéuti) temetoben, melyet az Álami számvevoszék gondoz, s hova ilyenkor virágot is visznek. Ott rajta van az ÁSz elhunyt elnökeinek a neve.
Így én csak lélekben tudok odamenni, rájuk gondolni.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -