[Csaladtortenet 2] Térkép kérése

Verner Jánosné sarimail at t-online.hu
2013. Nov. 3., V, 08:23:21 CET

Kedves Társak!
A segítségeteket szeretném kérni térkép ügyben. 1910 körüli térképre
lenne szükségem Rákospalota-Pestújhelyről, amelyen az utcanevek jól
olvashatóak. Tegnap egész nap ilyen térképet keresgéltem a neten, de nem
találtam.
A problémám az, hogy Édesapám születési bejegyzésénél a lakcím:
Rákospalota, Tátra u. 50. Találtam egy olyan linket, ahol azt írják,
hogy a
Tátra u. a mai pestújhelyi József Attila utcának felel meg. Ezt
szeretném ellenőrizni. Most is van Rákospalotán Tátra u., és ha ez
1910-ben is megvolt, akkor vajon hol született?  A Pestújhely a
reálisabb, mert pestújhelyiek vagyunk.
A másik amit szeretnék megnézni, hogy 1912-ben melyik utca volt:
Rákospalota, Csömöri u. 75. Apám húga pedig ott született.
Kérem, hogy aki tud, segítsen.
Köszönettel: Verner Sári