[Csaladtortenet 2] Térkép kérése

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2013. Nov. 3., V, 11:05:12 CET

Kedves Sári!

Térkép helyett megnéztem a Budapesti utcajegyzéket és abban is az szerepel, hogy a Pestújhelyi Tátra utca új neve  József Attila utca.

Puszi

Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,
Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi,
Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)