[Csaladtortenet 2] halálozási bejegyzés a FS-ben

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Nov. 4., H, 05:04:41 CET

Kedves Ákos!
Az általad rögzített kép a 613592-es filmről való, amin vegyes anyakönyvi
rögzítés szerepel -azaz keresztelés, esküvő,házasság. Így nem vétek az, ha
Te és más is születési adatokat is  talál rajta.
Az általad talált adatokat:
Kereszteltek, házasultak, halottak 1752-1818 -  FHL INTL [ 613592 ]
Kereszteltek 1818-1895 -  FHL INTL [ 613593 ]
Házasultak 1818-1895 Halottak 1818-1895 -  FHL INTL [ 613594 ] rendszer
szerint rögzítették és dolgozták fel.