[Csaladtortenet 2] Mormon névelírás - téves névforma

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Nov. 4., H, 11:28:37 CET

Szerintem nem lehet szó szabotálásról. Sok  anyakönyvet átnéztem már, de a
régi anyakönyvekben nem nagyon emlékszem olyan bejegyzésre ahol külön
 feltüntették a születés és külön a keresztelés időpontját.

 A bejegyzés azt egyházi szertartást /keresztelést/ rögzítette,amelyet a
pap, lelkész elvégzett.

A nagy csecsemőhalandóság miatt a családok arra törekedtek, hogy minél
korábban megkereszteljék a gyermeket, hogy esetleges halála esetén
 felszentelt temetőben pihenhessen.

A születés pontos időpontját az átlag család legfeljebb a családi bibliában
örökítette meg.

Nekem legalábbis ez a kutatási tapasztalatom.

Üdv. A Éva