[Csaladtortenet 2] Ung vármegyei település

Ákos Székely-Molnár szmakos at yahoo.com
2013. Nov. 5., K, 16:45:16 CET

Kedves Listatagok!

Hektikus olvasója vagyok a listának. Szeretnék egy kis segítséget kérni a következő levéllel kapcsolatban:

She was born in UNG , not sure of this:it looks like Nero Sarca or Neve selo  or Nero Saxa or Nero Tasis?

Véleményem szerint tehát egy Ung megyei településről lehet szó. A keresett személy még a 19. században született. Én Beregújfalura gondolok, mai nevén Novoe Selo. (http://hu.wikipedia.org/wiki/Bereg%C3%BAjfalu) Az a gond, hogy az már nem tartozott Ung vármegyéhez (ha jól tudom).

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel:

Székely-Molnár Ákos