AW: [Csaladtortenet 2]Magyar Szentkorona és a királyi koronák súlya

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Nov. 7., Cs, 10:34:29 CET

Kedves József!
Sajnos hiába kértem az illetékeseket, hogy Okt. 15.ét is nyilvánítsák nemzeti gyásznapnak, amikor 1944-ben az SS a Berlinben "Operation Panzerfaust" néven megtervezett/szervezett SS-puccsot végrehajtotta és Szálasit tette meg "Nemzet(félre)vezetonek" és a magyar katonákat esküjük megszegésére kényszerítette.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -