[Csaladtortenet 2] Válás érvénytelenítése

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2013. Nov. 8., P, 22:42:34 CET

Kedves Judit!

Nem vagyok biztos, de valószínű, hogy a Tanácsköztársaság intézményeit,
pl.Bíróságot nem ismerte el a későbbi kor, vagyis a jogtalan kor
intézkedéseit jogtalannak tartották. Találtam több olyan bejegyzést,
hogy a Tanácsköztársaság által hozott itéletet megsemmisítették, majd a
saját intézményükkel újra meghozták ugyanazt az itéletet. Üdv.Laci