[Csaladtortenet 2] Válás érvénytelenítése

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2013. Nov. 9., Szo, 12:48:51 CET

Kedves Judit! A Tanácsköztársaság után az 1920. évi I. törvénycikk volt hivatott helyreállítani az alkotmányosságot, ami 1918. nov. 16-án szűnt meg. A két dátum közötti időszakot illegitimnek tekintették, és ezért az ezen időszak alatt keletkezett minden jogügyletet felül kellett vizsgálni. ÜdvAurél