[Csaladtortenet 2] Teszér

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2013. Nov. 14., Cs, 19:46:49 CET

Kedves Miki!
Összetéveszted a "kényelmet" a segítségkéréssel. Bizonyára nem érted, hogy a
családfakutatás az egy egyéni, küzdelmes, sokszor évekig tartó eredménytelen
és  kudarccal járó, de mégsem feladható "szenvedély". A legkényelmesebb
mindent tálcán kapni, de ennek köze nincs az áltlunk ismert sokezer
filmkocka reményt ébren ztartó lapozgatásához, és ha eredménytelenek is
vagyunk, de a legközelebbi próbálkozásnál már ismerősek a kacskaringós
betűk, az írásmód.
És szerintem ezerszer nagyobb boldogság, magunk megtalálni, megfejteni egy
szálat, mint azt mások közléséből "lekönyvelni, kipipálni".
Gondold át, aztán sokáig kutass, keress, aztán kezd újra, és ha ezek után is
"falnak mész", háát akkor kérdezz!
És soha ne feledd! - aki segítséget kér, az tartozik is, nemcsak az önös
céljait kell nézze, hanem azt is, hogy tudjon másnak is segíteni!
Üdvözlettel: Temesvári Jenő