[Csaladtortenet 2] Teszér

Lévai Zoltánné Éva levai44 at freemail.hu
2013. Nov. 15., P, 11:54:50 CET

 Kedves Jenő! Nagyon megérintett a leveled .Teljesen igazad van.A magam példáját látom benne..Idestova 5 éve,találtam rá a listára.Kaptam segítséget .Nem" halat,hanem hálót".!Ezek után szívesen vállaltam feladatot,kötelességnek tartottam. Üdvözlettel:Lévainé Éva

Kutatott helyek:Villány,Ráczpetre,Szajk,Szepetnek,Szederkény, továbbá Tiszaörs és környéke.
Nevek:Teppert,Lieber,Litzenburger,Hornung,Schaich(Schaig),Szampl,Tamedler,
Tiszaörsön:,Gólya,Czirbik,Sághy,(Sági)Szakács,Macskás,Fekete.