[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / orosz adatbázis

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2013. Nov. 18., H, 19:27:04 CET

Kedves Családfakutatók,

Talán valakinek érdekes lehet az alábbi link.
Az orosz "MEMORIAL" Társaság feltette annak
a cc 2,5 millió személynek a nevét (adatait), akiket a bolsevik
hatalom 1917- től kivégeztetett.
Sok nemzetnek a fiai estek áldozatul a terrornak, pl németek cc 900 ezer,
de finnek, csehek, románok, lettek, litvánok, észtek és magyarok is.
Több Szabó nevű magyar származású személyt találtam,
mikor teszteltem az adatbázist. Ugyan oroszul van, de logikus
felépítésű, és ugye orosz nyelvről is működik a google-fordító.

http://lists.memo.ru/index.htm

üdv
Hunyady Laci