[Csaladtortenet 2] Kiváncsiság!!

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Nov. 18., H, 20:31:42 CET

Igen, ebből az ágból származik a politikus. Leveleztem egyszer egy
Mesterházy kutatóval, lehet itt van a listán, de lehet csak a radixon, ő
megkereste az apját, akit én is ismertem személyesen, mert veszprémi.
Fotóztam a mesterháza-i temetőben, csak érdeklődésből, mert nekem nem rokon
család - képek a macse.honlapon.
NJ

2013. november 18. 19:21 _R-Istvan-Mögling(eu) írta, <