[Csaladtortenet 2] címeres nemeslevél

Molnos Sándor kukikukac at yahoo.com
2013. Nov. 20., Sze, 15:36:55 CET

Kedves Listatársak!

Bár eléggé régen, ám mégis amatőrként foglalkozom családkutatással, így nem igazán tudom például, hogy egy nemeslevél másolatát, amelynek tudom az adományozóját, a keltét és a nemesített személyt, hol tudnám megkapni? Engem igazából egyelőre kettő érdekelne: 1742. aug. 4-én Mária Terézia adományoz nemeslevelet Monos Tamásnak a kancellária jegyzőjének és 1714. aug. 29-én III. Károly adományoz címert és nemességet csatószegi Csató Jánosnak. Ez utóbbinál az interneten valamiféle kódolt utalást is találtam: F7 Armales No. 12. Esetleg valaki útba tudna igazítani?

Köszönettel,
Molnos Sándor
Csíkszeredából