[Csaladtortenet 2] címeres nemeslevél

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2013. Nov. 20., Sze, 17:19:54 CET

Kedves Sándor!

Attól, hogy tudod az armális keltét, nem biztos, hogy fennmaradt az eredeti,
vagy ha fenn is maradt, akkor közgyűjteményben van, és nem lappang valahol.
Először is ezt kell tisztázni a szakirodalom és/vagy interenetes keresés
segítségével (pl. MOL címereslevél adatbázis!), utána a másolat kérése már
technikai kérdés.
Arra sincs garancia, hogy amiről mondjuk 100 éve mint meglévőről írnak, nem
égett el '45-ben vagy '56-ban...
Az F7 Armales melyik levéltárra utal?

Üdv

B. I.