[Csaladtortenet 2] Érdekes jelölés egyházi anyakönyvben

Fekete István darkman2001 at freemail.hu
2013. Nov. 21., Cs, 18:21:27 CET

Tisztelt Listatársak! A segítségeteket szeretném kérni. Az egyik római kaolikus házassági anyakönyvben a vőlegény kora mellett felül egy kis karika van. Ugyancsak egy kis karika van a vallása után is. A többi bejegyzésnél ilyen jelet nem láttam. A vőlegény egyébként messzi vidékről került az adott településre. A kora 35 év - szerintem 28 helyett - a menyasszonyé 19, ez utóbbi stimmel.Létezhet az, hogy a vőlegény korát 7 évvel elírták, valamint azt, hogy megözvegyült 5 évvel korábban mégis az van beírva, hogy első házasság? Nekem fura, hogy valaki 35 évesen nősül először és egy 19 éves lányt vesz el. Kiváncsian várom a véleményeteket. Ha ugyanis a házassági anyakönyvi bejegyzésben a kor stimmel, akkor az illető kimaradt a keresztelési anyakönyvből.  Üdv,István