[Csaladtortenet 2] Érdekes jelölés egyházi anyakönyvben

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Nov. 21., Cs, 19:21:01 CET

A korkülönbség abszolúte nem probléma, ezen lépjél túl. A 7 éves tévedés
már viszont gyanús, 2-3 éves tévedés fér bele (nekem). Ugyanarról a
személyről van vajon szó? Ehhez kevés információt adtál. A karikát nem
tudom értelmezni, nem találkoztam ilyennel. Az özvegy, fiatal legény,
hajadon és egyéb titulust viszont szigorúan vette a katolikus egyház, ezért
visszatérnék: biztos, hogy ugyanarról a személyről van szó?
NJ