[Csaladtortenet 2] családnevek írásának változása

Kochnyák István kochnyak.istvan at chello.hu
2013. Nov. 27., Sze, 13:13:56 CET

Kedves Kutatótársak!!!

Én is három éve kezdtem el a szülői falukönyvhöz való anyagok
gyűjtését.Hasonló  problémáim voltam a nevekkel az elején,mint Évának.Okulva
a saját családnevem oda-vissza alakulásán(amelyet 14 féleképpen használták
különböző dokumentumokban),a jelenleg használt formát írom be a
táblázatba.Készítettem egy összesítést minden névről és azok összes
változatáról,ahogy előfordultak.Így aki arra lesz kíváncsi,hogy milyen
formában fordult elő a családneve,az itt megnézheti.

Üdv: Kochnyák István