[Csaladtortenet 2] Úrbéri tabellák

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Okt. 5., Szo, 13:48:10 CEST

Kedves Kutatótársak!

Be kell vallanom egy kicsit irigykedek mindazokra akik most kezdik a
családfakutatást.
Mennyivel egyszerűbben hozzájuthatnak adatokhoz, mint én 9-10 évvel ezelőtt!
Akkor még az úrbéri tabellák kutatásához Bp-re utaztam a
MOL-ba(szerencsére nem kellett Óbudára kiutaznom), a másolatért
fizetni kellett,
most az interneten egy kattintással megtekinthetem őket.
Ezek a tabellák nekem sokat segítettek a kutatásban.

Tudom hogy az irigység nem szép dolog,mégis úgy érzem, hogy a sok
kutatással töltött munkám egy kicsit veszít az értékből. Igaz a kutatás
öröme megmarad nekem.

Elnézést az őszinte szavakért.

A Éva