[Csaladtortenet 2] Úrbéri tabellák

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2013. Okt. 5., Szo, 14:05:50 CEST

Kedves Éva!

Én is kb 10 éve kezdtem és össze sem lehet hasonlítani azt az érzést, amikor
lapozgatja az embert az elsárgult iratokat a levéltárban.

Valóban több idő volt, de megérte számomra. Mindig az marad a "csúcsérzés"
számomra a kutatásban.

Életünk a technika miatt jelentősen felgyorsult szinte mindenhol, így a
családfakutatásban is. De azok a régi "kézi" módszerek sosem veszítenek
értékükből.
Internet révén sok-sok kézi kutatás során maradt "lyukat" lehet betömködni,
ezért ez is rendkívül örömteli, de más érzés......
Ezen ősömet is Heves megyében kerestem, közben itt volt az orrom előtt......

Üdv
B. Zoli