[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Pataki pataki at xs4all.nl
2013. Okt. 6., V, 14:54:00 CEST

Tisztelt kutatótársak,

Tegnap iratkoztam fel a levelezö listára ezért röviden szeretnék
bemutatkozni.

Pataki-Pinczinger László vagyok, hosszú ideje Hollandiában élek. A
családfakutatással több mint húsz éve foglakozom kisebb-nagyobb
intenzitással. Kutatásí területem Nagymaros, a mai Németország területe az
1600-1700- as években, illetve bárhol ahol a Pin(c)zinger családnév valaha
is eöfordul(t).

Kutatási eredményeim:

Ditrich Pinzinger szül: +/- 1680, Hol ?, 1715 és 1722 között Nagymarosra
érkezik Honnan ? Egyenes ági leszármazottai végigvezethetöek  Magyarországon
az 1940 évekig.

Keresem Ditrich Pinzinger születésí helyét, szüleinek a nevét és minden más
lehetséges adatot a Pin(c)zinger családnévvel kapcsolatban.

Üdvözlettel Hollandiából

( Pataki-Pinczinger)  László

pataki at xs4all.nl