[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Szigeti Ágnes szigeti.agi at freemail.hu
2013. Okt. 9., Sze, 09:49:33 CEST

Kedves Zsolt és Listatagok! Megkapott a leveledben közölt adat, ugyanis 1862. május 5. napján  a Bodrogolaszi (Zemplén megye Nyírséghez közeli része)református anyakönyvekégtek porrá, szintén tűzvész következtében, itt az én szépnagyapám volt a lelkész :)Itt is odalett az összes anyakönyv, a falu, lelkészlak, minden. Egyéb iratokban azt találtam, nagy volt a szél, mentésre gondolni sem lehetett. Ha maradt anyakönyvtöredék, az Sárospatakon megvan. szép napot: Ági