[Csaladtortenet 2] érdekes cikkek

Eszterhai Zsuzsa eszterhaizsuzsa at freemail.hu
2013. Okt. 10., Cs, 22:14:59 CEST

 Két érdekes cikket találtam, mely bizonyos fokig kapcsolódik a családfa kutatáshoz..Az első a budaőrsi sváb családok kitelepítésével foglalkozik.http://www.minalunk.hu/Budaors/hirek/6233/477/Dijat_nyert_iras_-_Az_eluzottek_emlekeibol__És  ez a másik az általam nagyrabecsült Vujty Tvrtko ír az őseiről.http://www.life.hu/sztarszerzok/20131009-vujity-tvrtko-irasa-emlekekrol-multrol-az-edesapjarol-es-az-almokrol.html Szerintem nagyon érdekes és tanulságos mindkét cikk. Azoknak különösen, akik családját érinti.Üdv: Zsuzsa