[Csaladtortenet 2] Móré Kálmán Ráczpetre

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Okt. 13., V, 09:40:39 CEST

Kedves Máté!
Ha Ráczpetre alatt a mai Újpetrét (Baranya megye) érted, akkor elmesélek
egy rövid sztorit, hátha segít.
Kb.22 évvel ezelőtt a Baranya Megyei Levéltárban ücsörögve olykor  érkezett
egy állapotos fiatalasszony családfát kutatni. Pár szót beszéltem vele az
egyik ilyen alkalommal, és elmondta, hogy neki megvan a falu teljes
anyakönyvi anyaga, ha újpetrei vonatkozás kell, csak szóljak. De akkor ezt
nem tartottam fontosnak, mert az én kutatási irányaim elkerülték
Ráczpetrét, ezért nem tudom sem a hölgy nevét, sem semmilyen elérhetőségét.
Annyit tudok, hogy helyben lakott, valamilyen értelmiségi foglalkozást
űzött ha nem Gyesen volt, és addig szerette volna lezárni saját kutatásait,
amíg a gyerekkel otthon van.
Tudom, ez nem sok,
üdvÍ:
gy