[Csaladtortenet 2] Móré Kálmán Ráczpetre

István Mátis matis45ist at gmail.com
2013. Okt. 13., V, 09:58:37 CEST

Kedves Máté, György és Újpetrei Pedagógus Kutató!

Örömmel olvasom az Újpetre-Ráczpetre kutatási anyagot!
György ajánlata nagyon kedves, bár 22 év telt el, ami már jó idő!
Engem is érdekel a Ráczpetrei anyag, mert ott is éltek Mátis családok.
1951-ben mentem 1. osztályba.Hamarosan megépült az új iskola is, ahova
már én is jártam. Apám a ruházati bolt vezetője, anyám az Állami Gazdaság
könyvelője volt. Bár ekkor már nem laktak itt Mátisok, hanem az 1800-as
években.
Kérem, hogy aki tud segítsen a Mátisok kutatásában!

Köszönöm!
(Mátis István)