[Csaladtortenet 2] Kaposvar - Utcak

Takacs Andras bandita76 at hotmail.fr
2013. Okt. 14., H, 18:41:44 CEST

Kedves Listatarsak !

Két kérdésem lenne Kaposvart ismeroktol :
-          Hol talalhato ma a “Czigli utca 80-as szamu haz” Kaposvaron ? Ezt egy 1870-es anyakonyvben talaltam az egyik felmenomnél. En ugy goldolom hogy a mai “Fô utcat” hivhattak igy (vannak egy részét), de nem talaltam ra semmi bizonyitékot az interneten ;
-          Létezik e Kaposvarrol egy olyan térkép az 1850-es évekbol amikor még csak hazszamozasok voltak, utcanevek nem, és ahol megtudnam nézni hogy hol volt a  “Kaposvar 257-es szamu haz.”

Elore is koszonom ha valaki ezekben segiteni tud (a II. Katonai felméréses térképnem segitett a fennti kérdések megfejtésében).

Udv.

Andras